ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Svar

2011-08-16 22:37:10 / 3 kommentarer ..





Hehe, typ alla har frågat mej varför jag inte ska på NM så svarar väl i ett inlägg nu (: Har ett ganska enkelt svar på den här frågan. Vi har redan gjort våran "långresa" den här sommaren. Vi bilade ner till Småland, det räcker faktist. Jag orkar inte, mamma orkar inte och Smirre ska få vila från tävlingarna i Aug nu, för det blir packat med tävlingar i sept och okt. Sen , jag har inte kollat på proppen, men vad jag hört hade dom bara B1,A1 och AP1 ? isånafall skulle det vara P1an vi skulle rida, dom andra klasserna känns tråkiga. Fast jag kanske har fel ? Bara vad jag hört att dom hade dom klasserna.

Kommentarer
Fanny

Nm går i A4 och AP1. Sen är det a2 och b0 också ;-) la1 och lb1 också ;-)

2011-08-17 00:33:59

Va med och tävla på min blogg om ett pannband värde 300kr! + en länkning såklart. Gå in på min blogg för att få veta mer! :)

http://friidablomqvist.blogg.se

http://friidablomqvist.blogg.se

http://friidablomqvist.blogg.se

2011-08-17 09:46:38

Fanny: okej, visste inte, bara vad jag hört :)

2011-08-17 11:51:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!