ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Topp 3 bloggar

2011-08-27 18:00:00 / 0 kommentarer ..


Här kommer tre bloggar jag rekomenderar starkt! riktigt bra är allihop, skriver offta intressanta inlägg.

(kommer i blandad ordning)



http://Teamsl.se
en stor och känd hästblogg som dom flesta kanske redan läser ... ?
Tycker iaf att den är grym, dom har offtas bra update (har dock vart seegt med det ett tag, men hoppas dom kommer igen snart!) . Intressanta och välskrivna inlägg. Alla inlägg är lite blandade, fakta inlägg, oseriösa inlägg, tips inlägg, och såklart "idag-har-jag". men så är det i alla bloggar (:


http://isabellanilsson.devote.se/

En grym tjej på 18 år som skriver. Har gått igenom mycket med sina hästar. Just nu har hon en d-ponny som hon har tagit upp till ponnyhopp-SM helt själv på 2½ år. Och så har hon en storhäst som är ganska nyinköpt. men har redan nollor i 120 med den. Även den ganska outbildad/bråkig när hon köpte den. Skriver bra inlägg och vågar verkligen stå för det hon tycker. skriver offta starka åsiktsinlägg, vilket jag gillar att läsa! (:
även denna blogg är ganska stor.



http://Ponnysanning.blogspot.com
(skvallerblogg <3)
haha, nej men. Denna har jag tipsat om förut, men den är värd en länkning igen! Enda skvallerbloggen som skriver om sånt som är intressant att veta och som inte vill vara elak mot någon. Go Go ponnysanning!!




Är det intressant/roligt att få tips om bloggar ? Tog bara med lite mer kända bloggar den här gången, men jag läser många "småbloggar" som är riktigt grymma. Jag kan fortsätta tipsa lite om läsevärda bloggar.
Om du kommenterar min blogg och skriver din blogg kanske det blir just din som blir reklamerad nästa gång ?

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!