ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Torsdag

2011-08-18 10:54:40 / 1 kommentarer ..


Känns lite sådär lagomt skadeglad när jag vaknar och kommer ihåg att jag är den enda hemma nu. Pappa och mamma , och bror min är i skolan haha! Tyvärr börjar jag på måndag. Alltså endast 4 dagar kvar av sommarlovet :(
Jag ska städa mitt rum idag, och sen åker jag ner till stallet. Smirre ska jag rida ut på, lite lösgörande. Vet inte om jag ska rida Cactus idag, beror på om Amanda orkar ta henne. Annars ska jag trimma lite bommar. Smirre har ju - som ni kanske märkt - fått vila från hoppningen ett tag. Jag har bara hoppat en enda gång i Augusti, och då som högst ett 65 hinder haha. Senast vi hoppade några "höjder" var på New Forest SM. När det är uppehåll mellan träningarna och det inte är så mycket hopptävlingar låter jag bli att hoppa så båda jag och Smirre får längta oss sjuka efter det. Sen när det väl är dags att hoppa tycker Smirre att det är hur kul som hellst, och så behåller jag det där om att han tycker det är kul att hoppa och inte tjatar ut det så han tröttnar. Sen är jag ganska rädd om hans ben också och tror att han kan få ont i dom om han hoppar förofta haha! Jag är lite fjantig sådär ibland ;)



bild från vintras


Kommentarer

hej! Vad kul! Då kan vi följa varandra! Svara gärna på dagens fråga! =) kram

2011-08-18 12:18:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!