ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

träning

2011-08-18 21:48:27 / 1 kommentarer ..


Nyss vart på fotbollsträning. Eter det kom mamma och vi åkte ner till stallet. Pussade på Smirre och Joshua, gav Smirre betforn och vatten. Har satt upp en ljusslinga på stallet som slås på när det blir mörkt. Jättemysigt!
Imorron ska jag somsagt träna för Hanchen. Tänkte åka ner halv 3. Ska se om jag kan få mamma att filma, så får ni se det sen! Var jättelänge sedan jag hade vitt på honom (på träning alltså) så jag hade tänkt ha det imrn, han är ju dösnygg i vitt :D
Förresten har jag varit superduktig dom senaste dagarna och satt på väckarklockan ganska tidigt, idag tex ringde den 9. Att jag inte kom upp förrens 10 är ju en annan sak men ...

Btw, glömmde ta med kameran idag, så ni får se bilder på transporten imorron, jag LOVAR!




Ganska gammal bild (:

Kommentarer
emma härnqvist http://perfektion.blogg.se/

tack tack :)



roligt med hästbloggande.. va så många år sedan jag slutade nu men längtar verkligen tillbaka!

2011-08-18 22:19:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!