ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

träningen

2011-08-14 21:08:03 / 0 kommentarer ..


han var lite okoncentrerad idag, och ibörjan vet jag inte vad jag höll på med. satt och skruvade mej och plockade med tyglarna hela tiden. Fick till en början jobba på min sits, sen när jag börjat rida som vanligt igen och fick koll på lite olater. när jag började rida med enbart sätet och inte grejsade så mycket gick det riktigt bra. I galoppen var han underbart fin! hade takt och samling trotts att jag inte gjorde så mycket. Ännu ett bevis på hur viktigt det är att man sitter stadigt och rätt ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!