ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Upp tidigt imorron

2011-08-19 22:41:42 / 3 kommentarer ..


Usch, imorron måste jag kliva upp tidigt ): Tränar för Hanchen halv 9, alltså måste jag gå upp senast halv 7 ... Mamma filmade lite idag, men minnet tog slut så imorron filmar hon mer. Sen kan ni räkna med att film kommer komma från båda dom här dagarna!
Är förmodligen i stallet hela fm. Fixar med Smirre och lite sånt där. Han ska även få massage efter träningen av Isabelle. Så att all ev stelhet försvinner på en gång. Inte för att han känns stel just nu, tvärt om har jag inte kännt han så här loss och fin på lääääänge! Han gjorde ju klockrena öppnor idag, vanligtvis blir han lite stel och vill inte böja sej tillräkligt. Men inte idag inte ;) Ååå vad han är fin min ponny!!


Kommentarer
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst http://lizzylover.blogg.se/

Hoppas du kommer upp ur sängen :) Jag brukar ha svårt för det :p



Svar. Tack så mycket (:

2011-08-20 00:15:07

sv:tack detsamma =)

ska bli kul att läsa nått nytt =)

2011-08-20 10:33:25
BRUNETTBLOGGEN http://brunettbloggen.se

Tack så mycket! :D

2011-08-20 11:48:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!