ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Är hemma nu, och blir nog hemma resten av kvällen oxå.

2011-02-25 19:54:53 / 0 kommentarer ..


Orkar inge annat x) Är så sjukt trött. Skönt ska det blli med Sportlov. Väl behövligt kan jag säga! Dom 2 senaste veckorna har ja varit så trött så jag nästan sommnat på lektionerna/hästryggen. (Y)
Sitter och kollar på många olika kanaler som hellst på TV. Reklam överallt ju! :o
Btw, ALLA är ju i Gbg ?! Typ ingen är hemma ? :( Jag har handen på hjärtat ALDRIG varit i Gbg Horse show. Jag tycker att det är trångt nog på Globen, och de sägs ju att de ska vara ÄNNU trångare i gbg (går det ?) . Nej , jag blir lätt stressad när de är så trång och stort. men jag skulle ändå gärna vilja åka dit :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!