ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bilder

2011-02-26 22:34:37 / 5 kommentarer ..


Erkänn att dom vart fina ? :D


Synd att han vände bort huvudet :(








 Skarp zoomning ;) Vi var från början bara en lite prick (a)

Igga min "fina" sits

 Som sagt var han helt galet pigg satt klaga inte på formen ;)











avtravning :')

Förövrigt så var Kid med i stallet idag. Han tyckte att det var riktigt kul! :'D



Han älskar Smirre! Och jag tror nog Smirre gillar Kid oxå ;)
Kid stog iaf och slickade på Smirre. Smirre brydde sej inte ett dugg!







Världens bästa! <3
Och jag vet att jag ler jättefint ;-)

Nu får ni kommentera! Tog mej ändå en hel dej tid att ladda upp alla bilder.

Kommentarer

Härliga bilder:)

2011-02-26 22:54:40

Du måste väl ändå ha en av Sveriges snyggaste ponnyer Irma! Han är så fiin! :D

btw, fin jacka :D

2011-02-27 09:29:40

Vad fin hon är. :)!

2011-02-27 10:03:41
Anna

aww, söt vovve :-D

2011-02-27 10:49:49

Fina bilder :)

2011-02-27 12:37:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!