ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bort med all den här äckelsnön nu!

2011-02-22 21:28:34 / 0 kommentarer ..


Usch, jag vill bara ha bort all den här snön nu så de kan bli SOMMAR!! Först vår då för de är så himmla underbart! Jag älskar sen Mars, och April. Så härligt ute då! :D När man kan ta och ställa ut hästen och borsta ute. När hästarna lossar så mycket päls är ju verkligen ett vårtäcken! Att man kan ta av sej jackan och ha bara t-shit och fleece. När man rider ut barbacka och bara myser i vårsolen med hästen <3 . ÅÅH JAG VILL HA VÅR NU, NU , NU ,NU ! :-D Älskar våren <3 Och ännubättre är ju att man fyller år i April ? ;D


Från någon vårprommenad förra året med Puff. Om jag inte minns helt fel var de 3 April ?
Kanska skillad är jag på att komma ihåg datum om jag får säga de själv ;D



Såna här uteritter älskar jag. Varmt, sol och barbacka. Och så Puff då som gjorde allt ännu härligare <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!