ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 19 - vad jag är bäst på i ridning

2011-02-10 20:35:40 / 0 kommentarer ..


Ja, jag är bra på att anpassa mej som ryttare efter den häst jag rider på. Kan få nästan alla hästar att funka. Heta som lata, känsliga som okänsliga. Det är jag väl bäst på. Alltså, jag har inga svårig heter med att rida lite hetare hästar , utan brukar offtast få dom att funka, och jag har inga problem med att få sega hästar att funka.
Tror att jag har blivit bra på de är för att jag har ridit väldigt många olika hästar i mitt liv. I 1-2 år red jag ju på två olika ridskolor, red 4 (?) dagar i veckan, så jag red ju fyra olika hästar i veckan under en lång tid. + en massa andra ja red därimellan.
Annars är de väl inte så mycket mer. haha... x)


Jag och Puff 2008 <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!