ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss

2011-02-12 16:06:59 / 1 kommentarer ..




Jag känner att jag måste hissa dom här stövlarna. jag har alltid frysit så mycket om mina tår/fötter hela tiden. Spelar ingen roll hur tjocka´/varnma stumpor jag har, jag fryser alltid! Men så i vintras så testade jag att köpa dom här ridstövlarna, och dom svettas jag nästan i. Så om någon fryser mycket så tycker jag absolut att man ska köpa dom här. tror dom kosta 500/600 (?) kr, och de är ju inte mkt för ett par ridstövlar.
Finns endast på Hööks.  På deras hemsida har dom inte dom här, utan där är de ngr andra.



vad tkr du, hiss elr diss ?

Kommentarer
wwiillmmaa

Hiss Hiss Hiss Hiss! Varmare finns inte! :D

2011-02-12 21:58:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!