ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Kick off

2011-02-12 15:21:02 / 0 kommentarer ..


Den drog ut lite på tiden, cac 1 h längre än planerat. Men lika kul för de var de iaf. Mycket lärorikt, lärde mej en massa nya saker. Fick även en stallbok där man kan anteckna, skriva in resultat, planera o allt möjligt.
Dock satt maj ju still läänge och jag tyckte att de var ganska kallt så jag hann bli väldigt stel och så fick jag ont i mitt knä igen. Fotbollsträningen var ju ganska hård igår och då var de inte bra att jag blev stel. Ska fråga mamma om jag får låna hennes Back On track knäskydd ikväll ;-)
Nu ska vi snart åka ner till Högbo och kolla på Martin, som har träning för Future young dressage, + ngr andra som fick vara med oh träna =)
Ska kanske ta kort, om jag orkar (A)



Finaste killarna i världen :')<3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!