ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mår bättre nu faktist

2011-02-17 21:35:20 / 0 kommentarer ..


Har hostat som **** hela kvällen, men nu börjar de ge med sej. Tror nog jag kan gå till skolan imorron. Ja ska iaf rida Josh och Smirr imorron hur jag än mår :')
Var bara ute och gick med Smirre i 20 min idag pga att jag inte orkade mer. Var rätt trött efter den turen haha! x) Men på hemvägen tränade jag på att han skulle lyssna på mej. Och de gjorde han faktist sprang efter mej när jag sprang, stannade när jag stannade, svängde när jag svängde. Han gick t.o.m upp i djupsnön som gick honom upp över knäna för jag gick in där. Hehe, har man inget godis med till Smirre lär man gå ut och plocka pinnar. han älskar pinnar , tokponny! Ja menar, han är helt galen i pinnar. Tror faktis att han äter det hellre än morötter . normal ponny dedär ...
.

Men jag älskar honom ändå<3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!