ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Red Josh idag :)

2011-02-09 21:25:28 / 0 kommentarer ..


Egentligen skulle ja ha haft hästledig dag, men ja stack ändå ner till stallet och så red jag Joshi-boshi :D
Gick bra. Underbar häst dedär! ♥
Mathilda hade ju Smirre så jag skritta ut med henne un stund.
kom hem för en stund sen och duscha då, sen satte ja mej ner och börja läsa en stund. Typ ½-1 h och kom på "shit de ä ju prov imorron!" Så ja.. nu har jag väl läst på som en galning sen dess.
Usch jag är sålat när de gäller att läsa på och sånt. Säger åt mej själv att till de här provet ska jag plugga minst en vecka i förväg, och så sitter jag iaf dagen före och läser som en idiot. Ska skärpa mej! :(
Men nu tog jag en liten paus.
Ska väl kolla runt lite på datan en stund innan ja ska gå o soova.



Den här red ja idag.
Söt elr vad ? :D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!