ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Ridpasset idag

2011-02-16 20:30:58 / 1 kommentarer ..


Red ju Josh idag inför Lördag.
värmde upp först, sen red jag igenom B1an, gick superbra! Förutom uppridningen då , hehe.. Han är ju rätt vinglig och het. Slänger ut rumpan lite ibland och ibalnd spårar han inte, och vill inte stå stilla i halterna förlänge x) Men han testar mej ju oxå. Sen red jag igenom A2an, uppridning i galopp ju o de. Trodde att de skulle vara ännu svårare än uppridning i trav. Men de gick bara lättare hah! Så A2 gick bra att rida igenom. Ska rida igenom de som inte gick så bra idag på fredag.

Startlistorna har hursomhellst kommit ut nu. Hehe, kul i A2an. Är tror jag ca 14 st som anmält. Och 4-5 st har ridit SM på sina ponnysar, 1 han ridit SM, dock inte på den ponnyn och 1-2 st rider FEI klasser i vanliga fall. Så tror knappast att jag kan hoppas på nån placering i A2an, XD Hehe, och innan tävlingen har jag ju bara ridit honom 3 ggr. Good ! (y)
Men kul ska de bli iaf!



Kommentarer
Julia

Ska du inte tävla Smirnoff?

2011-02-17 11:05:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!