ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Sjuk sjuk, och åter sjuk :(

2011-02-18 08:26:51 / 0 kommentarer ..


Mår lite bättre idag iaf än igår. Men hostar fortfarande och har ont i halsen av allt hostande. Men jag lär väl bara vila idag. Inte hela dagen dock för lite senare ska jag rida Smirr och Josh. Och knoppa Josh och smörja alla grejjer, och lära mej LA:2 an. Krångligt program dedär x)
Men ja orkar inte sitta vid datorn längre. Elr iaf inte blogga. Tror jag ska ta och redigera en bild. Hehe x)
Hörs lite senare idag iaf :-)


Världens absolut bästa häst som någonsin funnits må jag säga! :D Iaf den snällaste/sötaste/snyggaste/bästaste/duktigaste och klart finaste hästen som funnits ;-)

Glömde skriva igår vad som hände. Men jag var ju ute och gick med honom. Och så gick vi på vägen så gick jag på en "is-fläck" och landar på rumpan, skriker till (gör de varje gång jag rammlar, får en liten hjärtattack ;-) ). Tror ni Smirre bryr sej då ? Inte ett dugg! Han vänder bara på huvudet och kollar ner på mej typ "vad gör du där nere?"
Söthäst <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!