ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tror ni är rätt nyfikna på hur tävlingen gick va ? ;)

2011-02-19 20:21:02 / 2 kommentarer ..


Aa, red först en LB:1. Gick sämre än sämst. Serriöst han skenade igenom hela programmet! Före första så var han suuuperspänd när han kom in på banan. Vågade inte gå förbi där dommarn satt. Sen så brukar ju domarn plinga när man ska börja. Domarns kommentare "Vi plingar lite extra så han vänjer sej.." ja så plingade hon hur länge som hellst så Joshua blve ju asstressad! Ja ba "ja, tack ...." Sen travade han i skritten, galopperade däre skulle vara trav och skenade i galoppen ...
Nej men jag var fullt beredd på att utgå. Vet inte varför jag inte gjorde det x) Nej katastrfo var ordet!
Usch va jag skämdes. Tänkte nästan stryka mej ur LA:2 an.
Sen bet jag ihop och tänkte, "går de skit på frammridningen till A2 så styrker jag mej, jag kan ju iaf försöka". Så jag red fram och de gick kasst. Sen ca 4 minuter kvar innan jag skulle starta tänkte jag "Nu ****** rider jag eller så sitter jag av". Och då började de gå skitbra! :D Sen red jag in på banan och allt stämmde plötsligt :D Så fattade jag galopp coh red in på meddelinjen och de gick superbra! fick 3 st 7:or. Hehe kanske inte är så jättebra, men ändå. De var 3dje eller 4rde jag red honom, de var regional LA och han har inte startat dressyrtävling sen 2009 ^^ Så jag är nöjd :D

Okej nu blev de en roman igen :( Försökte korta ner texten så mycket som möjligt (a)


Kommentarer
Anonym

Varför skriver du inte dina procent? :o :)

2011-02-20 09:28:16

du borde vara stolt över dig själv över att du bet ihop och kämpade!

jag skulle vart nöjd om jag var du :)<3

vilket jag tror du är,

iaf med LA;n,

och misstag händer ju!



kram och grattis :D

lycka till med smirre ;)

2011-02-20 14:47:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!