ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

1 år och 2 dagar sedan

2011-07-19 10:03:34 / 0 kommentarer ..


För 1 år och 2 dagar sedan jag och Smirre ebuteradepå tävlingsbanorna. En LC:2 i Borläng, 70 % och vinst! Gud vad mycket som har hänt sedan dess! När jag la upp filmen var jag ganska stolt, en månad senare var jag inte så jätteimponerad. Nu skäms jag över den nästan haha. Galet mycket har iaf hänt. På mindre än ett år har vi gått från LC nivå till LAP:1. undrar hur långt vi har kommit nästa år ? Vem vet, vi kanske har hunnit kvala nationellt ? kanske tom planerat in första starten ?

Såhär såg vi ut för ett år sen :


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!