ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Anna-träning!

2011-07-18 15:43:31 / 0 kommentarer ..


Var iväg supertidigt imorse. Sommnade inte förrens 2-3 inatt, och vaknade 8. inte det lättaste kan jag säga att ta sej upp ur sängen. Hämtade pollen i stallet och lastade och åkte iväg till Storvik för att träna för Anna. Han var jäättemjuk och fin. Lösgjord från början. Dock var han lite stel och tappade takten på små volter och böjda spår. Så jobbad på att han skulle vända med på små 8 m volter och sen red vi lite galopp. Avslutade med att rida igenom Lag03. Första gången vart lite halvbra. Andra gången vi red igenom det känndes det bättre, dock inte det bästa vi gjort.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!