ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dagen

2011-07-21 00:12:21 / 0 kommentarer ..


.. Såå nu kan jag skriva lite mer om dagen! (: Har ju somsagt haft fullt upp hela dagen. på fm åt vi tårta. Sen åkte vi ner till stallet för att fixa iordning allt och så. Träffade Ellinor och så bestämmde vi att hon skulle följa med. Ringde till den som höll i Pay 'n jumpen och "efteranmälde" henne och Josh. Åkte dit och byggde bana. Trodde det skulle gå snabbt så vi lastade ut och skrittade/travade fram dom. Gick assegt så red fram i kanske 1 - 1,5 h ? Ja ni vet ju hur det gick för mej (läs inlägget under). Ellinor och Joshua hoppade 110, motsvarar LA för dom. Dom hoppade snyggt och felfritt på hinderna. Duktiga!
Efter lastade vi ur Smirre hemma. Duschade av honom. Jag fick tom duscha huvudet på honom!! Snacka om att han var svettig. Sådär stressad och svettig som han var inne på banan har jag aldrig sett honom. Dock är det ridhuset vi var i jääääätte kvaft. Usch, hatar såna ridhus egentligen då man typ inte kan andas.
hemma fixade jag mej snabbt och åkte ner till stan. Gick på Harry Potter. Sista filmen. Lätt grymmaste filmen jag sett hitills! Har svårt att tro att Twilight kommer slå den här. Helt grym! Om ni inte har sett det så måste ni göra det! Efter filmen åkte vi ner till stallet och tog av Smirre BoT fleecen och tittade till sötisarna. Tände först lampan, men båda två stog och blinkade ni vet som man gör själv tidigt på morgonen. Sötisarna <3 så var tvungen att släcka och hålla på med Smirre i mörkret. Nu är klockan 10 över 12 och jag är helt slut ...



Smirre en hopptävling i Mars :D

Han kan när han vill ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!