ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagen

2011-07-22 23:11:36 / 0 kommentarer ..


Var nere till stallet en snabbis nu på kvällen också. Var ute och gick med Smirre och hundarna 40 minuter ungefär. Tränade på att springa sådär som man gör på utställningen igen en kort kort stund. Då gick det skitbra och han tog i med bakbenen. Han har ju bra trav, gäller bara att få fram den och det är lite svårt när man inte sitter på ... ;) Gav honom betforn och pussade lite på honom hihi ^^
Imorron ska jag vara i sthlm hela dagen på dop. Åker härifrån 10 typ och kommer hem runt 8. Smirre ska få skrittas i skogen och bara ta det lugnt imorron. Sen ska han gå för Roger på söndag och skritta på måndag igen. Vila sej iform till sm hehe. 
Somsagt är jag borta hela dagen imorron , men ni kan vara lugna, jag ska uppdatera er med massa tidsinställda!



aww, nalleöron har han på vintern <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!