ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagens diss ...

2011-07-04 19:19:32 / 1 kommentarer ..


går faktist till skämtbloggar! Enda sedan dressyrmopparna skapades har det bara blivit fler och fler! Dressyrmopparna var faktist skitkul att läsa! Synd att dom slutade :/ MEN dissen går till alla er som skapat nya skämtbloggar. Som kopierar rakt av det dressyrmopparna har skrivit. EXAKT samma saker står på flera bloggar, och alla ideerna är kopierade från dressyrmopparna. och det var kul att läsa, dom första fem gångerna, men när man läsa samma sak over and over again blir det bara tråkigt och wannabe. Ni som skapar skämtbloggar, hitta på något eget att skriva om så det blir roligare ? Eller sluta helt.


Kommentarer
Alma

Tror ärligt talat att inte alla koppar rakt av?

Då är det nog fler som härmat dressyrmupparna med HISS & DISS, DAGENS OUTFIT, Att matcha allt som går att matcha m.m.

2011-07-04 19:39:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!