ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

hej på er!

2011-07-22 15:13:37 / 0 kommentarer ..


Vaknade 8 imorse ... död ? Jaaa! åkte iaf direkt till stallet och lastade Smirre. tränade för Anna på morgonen. Han var superfin! kunde samla sej i galoppen och forfarande gå kvar i samma låga och runda form. Efter att vi jobbat lite på galoppen och traven red jag igenom LA:4an. Gick helt okej, lite missar osv. Fick rida igenom den en gång till och då gick det klockrent! Superfin! Och vi har börjat sätta sista delen på programmet nu. den svåraste delen. - In på medelinjen. halt, ryggning, vänstergalopp, halt - Nu sitter det jättebra tycker jag (:
Sen travade jag av honom och tog av honom grejerna och så tränade vi på att visa upp honom för hand lite också. det är ju Utställning på sm också. gick bra, dock har jag ju adlrig , never ever, gjort det förr så jaaa ... med tanke på det gick det väl bra, antar jag ... x)

Hemma mockade vi och fixade allt sånt. sen åkte vi hem och jag klev precis ut ur duschen, råkade stå vääääldigt länge. Upps .. (A) Jättetrött nu och ska väl slagga någon timme.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!