ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

helt slut!

2011-07-25 21:05:22 / 0 kommentarer ..


var på träning idag. Först efter sommaruppehållet. och jäklar så jobbigt det var! Började med att springa upp och ner i ett sandtag, sen lite intervaller osv. Var helt D Ö D efteråt och kunde inte ens cykla hem först för jag var så trött. så  jag joina Ellen lite och stannade kvar med henne i 10 minuter, sen kunde jag cykla hem ;) Nu är jag död och ska snart in i duschen. mamma var och hämtade ett tävlingsskåp vi ska få låna under sm. Asbra! Hehe, känns lite ovärt att lägga ner 5-6 tusen på ett skåp. Dock var det nån som sa att den hade köpt ett på hööks för 600 elr något ? Superbilligt isåfall ju! det ska jag lätt köpa, vem bryr sej om det kommer från hööks ? Köper heller ett för 600 med lite smäre kvalite än ett för 6000 ....
Smirre står iaf nu i boxen med BoT på benen, tsm med lilla Josh (:



Sådan matte sådan häst, eller hur var det nu igen ? (;

Ja , båda bilderna är OTROLIGT charmiga!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!