ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hoppning vart det , dock inte som jag tänkte mej ... ;)

2011-07-16 20:27:41 / 0 kommentarer ..


Skrittade först ut med Emma och Vasco, Martha och Conrad. Emma skulle konditionsträna Vasco, men visste inte vart så jag visade henne "min" äng där jag brukar göra det (typ bara jag som känner till den). Och det var så skönt där så jag travade och galopperade med Smirre där ist. och så blev det att jag red där med Emma och Martha hela passet ist för att hoppa hemma. Mamma kom sen också när hon undra vart vi tog vägen. Byggde upp lite hinder och hoppade dom. Jag är inte så jättebra på att bygga, så det vart lite skevt först och typ 20 cm högt haha ? Iaf så tyckte Smirre att det var jättelågt för han galopperade över dom bara och rev med bakbenen hela tiden. Men Martha och mamma byggde sen upp ett hinder till mej som vart kanske 50 (?) och då tog han i lite iaf och hoppade utan att riva. Han tyckte iaf att det var superkul! vart mest busridning idag, dock hoppade vi ju på gräs och det var ju bra för hopptävlingen går ju på gräs nere i Småland. Vi har iaf bestämmt oss för att hoppa "på riktigt" imorron.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!