ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

lite intressant

2011-07-27 19:00:00 / 1 kommentarer ..


som ni vet ska jag ju ställa ut Smirre också på lördag. Kan bli riktigt intressant! Han är ju skitsnygg, och det kan faktist ingen säga emot. Men frågan är ju, han är riktigt snygg som ridhäst. Dock har jag ju ingen aaaaning om hur en New Forest ska se ut så han kanske är en jätteful new forset haha ? Så det ska bli spännande! ;)

Men min fråga är hur DU tror att Smirre kommer klara sej. Vilken poäng tror du att Smirre kommer få där nere i Småland på utställningen ?

40 p är ju guldbelönad. (dock får dom bara ge utt ett visst antal guldbelönade/dag). Hade det varit utställning för ridhäst skulle han ju LÄTT klara 40 gränsen. Men vi får se. Vad tror ni att han kommer få för poäng ? (:


Kommentarer
clara strandberg

Hej min sköthäst Ginarro (Viktoria Lindbergs häst) är new forest och har varit en utställnings häst han har vunnit utställningar och sånt:)

2011-08-01 20:22:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!