ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lite om min dag

2011-07-19 17:16:49 / 0 kommentarer ..


efter frukosten åkte jag ner till stallet. Var ute i kanske 40 minuter. Smirre ville stå i boxen och sov haha så jag gik inte så länge. mockade och lite sånt. släppte ut honom i hagen och sen började det att duggregna så då pkte jag hem. Hemma vart det fint igen så jag bakade scones (♥) , och sen har jag suttit ute på altanen och ätit scones. MYSIGT! Har kommit en kort kort störtskur, men annars har det varit superskönt ute. Regn är dessutom mysigt tycker jag ;) Har suttit vid datorn en del av dagen ockå. Men annars bara njutit av sommardagen (vad filosofisk jag låter va ? eller vad man nu säger ... ) . Ska äta lite snabbt och sen bär det av till Sverige igen. Barbacka tur på ängen väntar. Lugnt, chill och mysigt.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!