ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Meetingskylt

2011-07-21 22:23:10 / 3 kommentarer ..


Jag känner mej jätte wb Linn (TeamSL) men hennes ide var ju übersmart så jag lånade den.

Jag har gjort en Meetingskylt till Smirre! Jättesmart tycker jag! Dom man får på meeting är ju supertråkiga, lite färg lär det ju vara. och så kan man skriva både mitt och mammas nr. Om man vill kan man ju skriva till något om "klappa inte hästen" eller "varning, Brunte bits!" osv. Själv skrev jag inte dit något, folk har väl ändå något att tänka med så dom går väl inte in i boxen ? Sen är ju Smirre jättesällskaplig och älskar när folk står och klappar honom. han skulle älska att han någon som står och klappar och pratar med honom 24/7.
Sen blir det mycket mer stilrenare och snyggare om man har en egen ;)

Såhär ser den ut som jag gjorde :


Kommentarer
Ida

Tävling på Fridas blogg:

http://friidablomqvist.blogg.se



Gissa rätt och vinn ett fint pris+länkning :)

2011-07-21 23:06:41
amanda

jag som trodde att han hette enets SMIRNOFF... ;)

2011-07-21 23:51:13

Alltså ÅÅÅÅÅÅÅÅ ! Jaja, lär väl göra en ny imorron då XD

Ibland undrar jag om jag har 0 IQ ....

2011-07-22 00:00:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!