ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Onsdag

2011-07-20 09:57:17 / 1 kommentarer ..


Hej på er! Var uppe tidigt idag, var till tandläkaren. Usch, hatar när man ska röntga. Värsta stora grejen man får i munnen och det känns som om man antingen kommer svälja den eller spy. Tur att man inte går dit så ofta!
Idag har jag namnsdag. Så vi ska äta tårta med mormor som också har namnsdag hihi.
Klockan 16.00 är det banbyggnad på GFRK till pay ´n jumpen. så innan dess ska vi väl ha gjort iordning allt och ha åkt med Smirre dit. Hoppar somsagt 1m där idag, motsvarar LB.
Sen ikväll ska vi gå på Bio. Harry Potter såklart! Dom filmerna tycker jag är superbra och hoppas att även denna är det! Som ni ser har jag ganska fullt men ska försöka hinna uppdatera er (:

 

LC i Ockelbo (:

Kommentarer

Hej :D



Skulle du kunna ge lite feedback till den här bilden (länk nedan) ? :) <3



Länk: http://ricos.blogg.se/2011/july/rico.html



2011-07-20 13:26:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!