ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Paus mitt i allt

2011-07-17 14:35:07 / 0 kommentarer ..


Stalltjänsten är ju inte ett dugg jobbig nu när det är sommar och skolhästarna går på bete dygnet runt. Så vi fick en lucka ett tag och åkte hem och vilade lite. Skulle leda Smirre en timme först hade jag tänkt, men så när jag gick i stallgången hörde jag att han hade en lös sko :( Åååh så typiskt! Alltid är det något, så ställde in honom i boxen igen och mamma ringde hovslagaren. och han ska komma nu på em och slå på den igen så det är ju bra. Han skulle bara först åka till något annat stall och sko och sen kommer han till Lervik, dock vet jag inte exakta tiden , men jag antar att jag får rida sent ikväll.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!