ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Transportgrejer

2011-07-21 21:45:19 / 2 kommentarer ..


Såhär brukar Smirre se ut när han ska få åka transport (:



Han har -
*Lädergrrimma
*fårskinnsludd på nackstycket
*Back on Track fleece
*Back on Track skydd på alla 4
*Boots på alla 4
*ibland flätar jag upp svansen och har ett svansskydd om jag vill att den ska vara fin. till tex en tävling (:

För mej är det en självklarhet att man har skydd på alla 4 ben på hästarna i transporten. jag fattar inte hur vissa vågar låta sina hästar åka utan ? jag skulle aldrig våga det, alla hästar jag har haft har vi ALLTID satt skydd på alla 4 ben. Ni som åker utan, Varför ? Tänk vad man skulle ångra sej den dagen det händer hästen något och den får en senskada och blir borta 1-2 år. Nej, alla hästar jag transporterar är väääl skyddade!

Kommentarer
Anonym

täcke i Juli ... ?

2011-07-22 00:01:36
Jelena

hej :) vilken fin blogg :) Tänkte bara påpeka att alla hästar inte kan åka med transport skydd. Så är en av mina. han får panik. och då får han åka utan. det blir mer skador med transport skydden på än med dom av.

2011-07-24 22:30:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!