ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Amazing!

2011-06-26 15:08:11 / 1 kommentarer ..


Tittade runt på yt och hittade det här klippet. Har hört talas om honom förut, men inte visste jag att han red sådär jäkla bra. Det är det här jag kallar ridning. Och vilken omhoppning! Han visar att man inte behöver rida i 180 tempo och gasa som en galning för att vinna. Han tar det lugnt och rider proffsigt. Detta tycker jag att riktigt många borde ta efter. Särskilt på ponnytävlingar då i omhoppningen vissar tar vansinnes svängar och gasar på så man blir alldeles svettig på läktaren!


Kommentarer

Ser ju hur lätt som helst ut ju ! :o

Jag skulle säkert bli nervös bara genom att hjälpa till på en tävling med så höga höjder xd

2011-06-26 19:22:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!