ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagens ridpass

2011-06-30 21:38:33 / 0 kommentarer ..


Skrittade först ut med Joshua. Sen red jag lite på banan. Var så jäkla varmt! Så Smirre var lite slö, men annars gick det bra tycker jag! Jobbade lite trav och galopp övergångar på volten. Sen red jag vänstergalopp - skritt - högergalopp - skritt - vänstergalopp -skritt osv. På volten då. Vilket gjorde det extra svårt. Men han fattar lätt på galopphjälperna så jag tyckte det gick bra. Som avslutning red jag ökadgalopp/vissa gånger mellangalopp på långsidorna för att få igång baken på honom.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!