ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

God morgon

2011-06-25 12:51:56 / 0 kommentarer ..


vaknade för ganska länge sen. Men under morgonen har vi har vi hållt på och tittat på en massa hotell. Vi ska ju först på meeting till Insjön 9-10 Juli och har bokat ett hotell därimellan. Dock har vi inte lyckats få någon uppstallningn än, vi har ringt och ringt ett numer vi fått av tävlingsledaren i snart en vecka, men vi får aldrig något svar ? Sen har vi bokat upp ett hotell nere i vetlanda som vi ska bo på under Nf-SM 28-31 Juli. Smirre ska ju få stå uppstallad under meetinget där. Tycker att vi har löst det ganska så bra med resan ner till vetlanda. Är ju faktist en bit emellan Gävle och Småland ...
På Onsdag morgon/fm börjar vi åka ner med transport. Vi stannar väl och kollar till honom mellan timmarna och om det går stannar vi och lastar ut honom så han får gå. Sen nere i Nyköping känner vi några där så där stannar vi och lastar ut Smirre. Låter honom beta och jag, mamma och mormor fikar väl och så. Sen åker vi vidare ner till Gränna. Där övernattar vi hos mammas kompis. Låter Smirre få gå i en hage och rider väl honom på deras utebana. Sover över och på torsdag åker vi den sista biten ner till Vetlanda. Och så rider jag väl honom där på torsdagen. Sen börjar ju tävlingarna på fredagen.

Aja, nog om det. Idag ska jag åka och träna för Anna. Ska bli grymt roligt! Så måste nog ner till stallet alldeles strax.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!