ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lite längre skrittur än planerat

2011-06-20 22:12:11 / 0 kommentarer ..


På kvällen åkte mamma och jag ner till stallet med hundarna. Var jätteskönt ute, riktig sommarkväll! När vi gick för att hämta Smirre i hagen stog han längst bort. Vi ropade inte ens och när han fick syn på Kid (som kom springande mot honom) så började han trava i full fart mot oss <3 Haha, jag kan ju låtsas att det var mej han ville komma till och inte att han längtade efter kraften i krubban ;)

Mamma ville skritta mot golfen till en stig som hon inte gått,´men det fattade inte jag hehe. Trodde hon mena en annan väg och sa första att den är ju ganska lång ... men vi gick den iaf. Och sen fattade jag att hon menade en annan väg som var ca 40 minuter. Den vägen vi börjat skritta (när vi kommit förbi alla galna golfare) va ca 1,5 h ... Alltså blev våran skrittur lite längre än planerat heh ^^

Därför kom vi hem ganska sent. Ska snart ta och äta lite middag och sen hoppa in i duschen.
Imorron ska jag rida för Anna 18:30! (:


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!