ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Midsommar

2011-06-23 20:34:30 / 0 kommentarer ..


Gosh vad fort tiden har gått! Fatta att imorron är det den 24 Juni 2011. Midsommar. Och inte bara det, imorron han Smirre varit min i ett helt år! Det är sjukt. Känns som igår, men ändå känns det som om Smirre varit min i en massa år ...
Planerna imorron är att först på morgonen gå upp tidigt (buhu) för vi har stalltjänst, dock bara fram till 10. Sen ska vi till mormor och fira midsommar ^^ Fixar förmodligen Smirre på morgonen, men rider på kvällen. uteritt blir det väl ^^ På lördag ska vi iaf till Anna och träna igen!



Bilden är tagen den 25 Juni 2010, första dagen som Smirre var min <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!