ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Programridning

2011-06-27 21:25:27 / 1 kommentarer ..


jag hade vinrött på honom igen, hade första tänkt ha vitt. Men hittade inga vita lindor utav fleece. bara som man måste ha paddar under. Och jag är inte riktigt bra på att linda med paddar om man säger så ;) (det vart skitfult!) så jag letade fram första bästa och då vart det vi hade på morgonen.

värmde inte upp sålänge, han var ju redan varm. skrittade, travade och galopperade lite. Sen fick jag komma in på banan, pratade lite medd Roger. Och så red vi igenom LA:4an en gång. Gick helt okej. Pratade lite med Roger igen, red om några saker och fick träna på det som gick mindre bra. Fick superbra tips! Och sen fick jag rida igenom LA:4an igen, och då dömde han. Gick mycket bättre! Fick galoppinslag i en travökning, sen råkade jag göra skänkelvikningen åt fel håll (A) och så i slutet ska man ju vända rätt upp. Halt, ryggning och fram direkt i vänster galopp. Och då råkade jag ge honom knasiga singnaler och det blev fel galopp. Annars är jag supernöjd! Fick 63,90 %.
Pratade lite med Roger igen. Och jag kan bara säga att han är helt grym! Fick superbra hjälp. Han gick direkt in på topp 3 av dom bästa tränarna/domarna jag ridit för (;

han kommer tillbaka den 24 Juli och då rider jag igenom LA:4a igen, så att det går såbra som möjligt på Nf-SM.


Kommentarer
Julia

Bra där irma :D Domarna dömmer hårdare när de är programridning så de ser ut att kunna bli höga procent i vetlanda ;)

2011-06-28 15:28:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!