ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

regnig dag, blandat med lite solsken

2011-06-20 16:40:31 / 1 kommentarer ..


Har varit hemma ganska länge. Kom hem från stallet halv tre-tre ungefär. Smirre var på riktigt goshumör så jag blev kvar lite längre är beräknat för jag kunde helt enklat inte gå därifrån och göra något annat när han står och vill gosa :')
Red ut i 1 h. Han var som vanligt lite taggad, men ändå så himmla mysig att rida. Energin var inte bara frammåt utan uppåt eller vad man ska säga. Gick att omvanlda hans energi från att bara springa fort rätt fram till att göra "show" utav det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men hoppas att ni fattar vad jag menar ?
Som avslutning på ridturen tog jag en lugn galopp. han var supermysig även i galoppen och jag ville inte sluta, men började tänka på att jag bara skulle skritta och trava.

När jag kom hem kokade jag faktist spagetti. duktig va ? och nyss hittade jag en marabou Carribean i kylen som jag tänkte äta upp det som är kvar ;) Lätt godaste marabou har gjort enligt mej! Den puttade t.o.m ner marabou Polka från sin första plats till en andra plats!


Kommentarer

Ush Polka är inte bland mina favoriter... ;) Men vad var det i denna då?

2011-06-20 19:53:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!