ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

*Tidsinställt*

2011-06-27 09:00:00 / 0 kommentarer ..


Kommer antagligen att vara i stallet hela dagen. Det är hanchenträning på morgonen kvart i 9. Grymt kul! Har verkligen saknat att rida för henne! Sen stannar jag i stallet, chillar med allt, kanske går ut och går med Smirre. lär väl äta också . Halv två ska vi börja bygga om banan till Roger Olsson programträningen. Kollar väl på dom första som börjar 16.00. Om jag har tid kanske jag knoppar honom ? ;) Tid har jag ju alldeles säkert.
Ska ha mina nya vinröda lindor idag för Hanchen och ett vinrött schabrak såklart. Och för Roger ska jag nog ha vitt!
Aaah, så ser min dag ut!



Gaaaaaammal bild från en Hanchenträning. Bilden är från Ocktober .. ?


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!