ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tips ?

2011-06-24 12:34:44 / 1 kommentarer ..


Jag har (som dom flesta kanske redan vet?) problem i hoppningen med mina skänklar. Smirre hoppar med så mycket rygg och jag har verkligen svårt för att ha dom stilla. Vilket är jättesynd för när jag red Puff var dom helt blickstilla. Jag skojjar inte, dom rörde sej inte en millimeter! Fick varje träning beröm för min hoppsits.

Men såfort jag gick över till Smirre började mina skänklar att åka hej vilt. Vi ha testat att knytit fast dom vid sadelgjorden ngr gånger och det har väl funkat helt okej. Även fast jag har tänkt på dom och koncentrerat mej på dom under hoppen åker dom iaf. Dock är det mycket bättre nu, men fortfarande åker dom. Skulle gärna ta emot tips av några läsare på hur man kan få tillbaka stilla skänklar ?





Och titta bara bilderna på Puff ...


Kommentarer
wwiillmmaa

Du är inte ensam haha! Och om du kollar på världstoppen har mer än hälften fladdrande skänklar!

2011-06-24 21:14:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!