ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Trodde väl det ...

2011-06-23 17:29:06 / 0 kommentarer ..


Träningen ikväll är inställd. Aja, nu har mamma kommit hem och det har slutat att regna så vi ska snart till stallet. Klippt ihop en film med massa fail-filmer på mej och Smirre. Dock vet jag inte om jag vågar visa den ... x)

hur som så äter jag middag just nu, men Bisca brevid mej såklart. Tror fortfarande att hon är sur på mej för att jag tog ut henne i regnet ...

Äsch, datorn laggar så blir inge kul att skriva, skriver mer sen när det slutat! (:

 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!