ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Underbar morgon!

2011-06-29 10:09:47 / 0 kommentarer ..


Gud vad skönt det är ute nu! ca 25 + redan och sol! Superskönt just nu, men känner på mej att detta kommer bli en vaaaarm dag.

Hursom så ska jag iaf rida ut på Smirre i värmen. Endast skritt och lite trav å han vaccinerades igår. Om ens de, dom får ju inte bli anstränga när dom vaccinerats, och i en här värmen är det nästan omöjligt. Så kanske bara blir en kort skrittur idag :/ Ikväll ska han även få massage igen. Bäst att ta det en omgång till så att allt det stela (om han fortfarande är stel, kan ju ha blivit det efter den hårda helgen) försvinner.



Fina Smirre! Ser ni som han hoppar ? Och teknik, jao det kan man säga att han har ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!