ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagen so far

2011-03-28 16:05:48 / 0 kommentarer ..


har inte gjort så mycket. Chill i skolan. Först mentorstid, SO, Engelska 1 ½ h lunch som vi gick hem till mej och åt på. Då det var oxjärpe i skolan ? Vad nu det är. Gott låter det iaf inte!
Sen Svenska och så kom polisen dit och pratade om lite saker. Sen slutade vi en timme tidigare!
Fotbollsträning snart. Ställde ju om klockan igår, så nu kommer det att vara mycket ljusare idag än förra veckan! :D
Apropå det så har jag inte hunnit "ställa om mej". Sov typ 5 timmar i natt pga det. När jag vaknade på söndagen för att åka till Tierp var jag väl trött men inte så farligt. Och så sommnade jag i bilen påväg hem. Så jag var aspigg på kvällen. Smsade till typ halv 11(halv 12 kanske t.o.m inte riktigt säker). Men sommande inte förns 1-2 ...



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!