ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Död efter träningen

2011-03-23 21:12:31 / 0 kommentarer ..


Usch, känner mej mer död än levande just nu x( sprang 7-8 km på typ 40 min. Usch, dööööd just nu! Aja, när jag kom hem var det värre, benen skakade typ. Så då tog jag en varm och skön och låååååång dusch. Sen åt jag mat och nu sitter jag här. Vill inte till skolan imorron. men men. Imorron är det iaf torsdag och det betyder hoppträning. Taggar! Sen är det rätt chill några veckor frammåt, senast vi hade prov var förra fredan och nu har vi bara ett prov nästa vecka och inga mer (tror det iaf) förns till påsklovet! Vaddå skönt ? :D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!