ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Finaste Smirren!

2011-03-31 20:55:05 / 0 kommentarer ..


Hade jättebrottom idag (trodde jag) . Kom hem 20 över tre. Och trodde att jag skulle behöva vara hemma 20 över 4. Jag skulle ju bara rida , men ändå. Rida + borsta och så på en timme = inte bra. Så stressade ner till stallet och satte bara på tränset och skrittade iväg. Red lite på utebanan som var helt perfekt att rida på! Red i kanske 25 min sen tränsade jag av. Hann lite trav och galopp. Men så ringde jag efter skjuss hem. Och så kom jag på att jag hade räknat fel en timme! Då blev jag sur! Så jag tränsade igen och skrittade fram igen. Sen travade jag lite bommar på utebanan (fortfarande barbacka). Och Elise och Ellionr skulle hoppa så dom hade ställt fram titthinder. (utan infångare/hinderstöd, bara planka tex) . Så vi hoppade lite sånt oxå. Sen började jag själv rida galopparbete. Och gud vad han blev fin!! Han gick så bra så jag vet inte vad!
Red på en 8-volt och gjorde enkla byten på medelinjen. och dom vart klockrena! Han gick så himmla sammlat och fint, så ja! Jag ville inte sitta av! Han gjorde allt perfekt. Perfekt förvänd galopp, perfekta skänkelvikningar/öppnor/slutor/enkla byten/halter . Allt funkade super! Han var verkligen hur fin som helst!

Taggad på tävling kan jag säga efter den här ridturen! ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!