ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hemma efter en lååång dag ..

2011-03-19 20:00:38 / 0 kommentarer ..


.. som har varit sjukt kul!
träningen med Smirre gick verkligen superbra! Red lite öppnor först och det gick väl bra. Sen red vi öppna halva långsidan, 8 m och sluta resten av långsidan. Efter det gjorde vi sluta på långa diagonalen. Han var hur fin som hellst i formen och jobbade igenom med hela kroppen. Sista red vi först mellantrav som gick bra, tyckte jag ;) Men det var inte tillräkligt, så vi fick rida en ökad trav oxå. Som gick bättre än bäst!
Vi skulle börja galoppen och och rida enkla byten, men då var träningsitiden slut :( Så det ska vi testa imorron :)
Sen var det teori lektion, och sedan var det middag. Lasagne! &#9829

Bilder och kanske film kommer alldeles strax!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!