ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mitt och Smirres mål

2011-03-17 21:36:56 / 0 kommentarer ..


Många undrar hur långt jag vill komma med Smirre. Och det tänker jag skriva nu!
Ja jag har höga mål! (drömmar om man vill kalla det de)

I år vill jag börja rida på lite regional nivå. Testa lite LAP:1.  I höst så vill jag vara ganska säker på den här nivån, och om det är möjligt så vill jag kvala (eller iaf vara nära att kvala)nationellt i höst. Skulle vara kul! Så att jag nästa år (2012) kan börja och testa lite tävlingar på nationell nivå. Rida på nationell nivå. Bli säker där och starta lite FEI program 2013 kanske. Rida massa program allt från LA-FEI och så 2014 kvala till SM!
Vet att om vi kommer dit kommer vi inte ha någon chans alls att slåss om toppen. Men att bara komma till SM skulle jag bli så glad så jag vet inte vad!

Sen ett annat mål jag har är att kvala till Globen. Att rida ponnyküren i Globen är ngt jag drömmt om sedan 2009!
Hehe, har redan börjat tänka ut låtar som jag ska ha i min kür (aaa)

I hoppningen vill jag hoppa nollor LB-LA. Kanske starta MSVB innan min ponny tid gått över. (alltså om ca 5 år.. ;) )

I fälttävlan vill jag väl rida lite P80, kanske P90. Inte mer, känner att jag inte vill tävla det så mkt mer, sliter ju en hel del. Vill mest tävla fälttävlan för att Smirre ska få variation.

Sen nej jag vill inte ha landslagsplats, hehe Verkar alldeles för jobbigt! Ja menar åka ner till skåna/upp till Norbotten bara för att mönstra till landslaget osv. Åka till Spanien för att vara med på EM. Åka i typ 3 veckor för att komma dit med hästtransport ? Nej tack!
Sen kommer jag aldrig komma så lång så behöver ju inte fundera och visst om jag bli frågade eller nått i frammtiden kommer jag säkert tänka annorlunda. Men nu ? Neeej .. ^^



Jag har väldigt höga mål, och det är säkert många som tror att jag och Smirre inte kommer nå dom här målen. Men jag tror det, om vi kämpar tillräkligt mkt så kan man komma dit man vill. Smirre har en enorm kapacitet som inte alla fått sett än. Han är grym! <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!