ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nu borde man väl gå och lägga sej ..

2011-03-04 22:37:12 / 0 kommentarer ..


.. eftersom att man ska upp hyffsat tidigt imorron. Vet att jag sa att jag fick sovmorgon, men de är sovmorgon om man jämför hur tidigt jag brukar gå upp ivnaliga fall när det är tävling. (runt 5-6 tiden på morgonen...)
aaah, så säger väl godnatt nu då, Och att ni inte får glömma att hålla tummarna för mej imorron! Behövs verkligen! Skriver såklart hur det går/gick här på bloggich :D Så håll utkik imorron! ;)


första tävlingen <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!