ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

"nya" saker

2011-03-30 21:32:36 / 0 kommentarer ..


Köpte ju lite saker förra veckan (i lördags) . Och lovade ju er att visa grejjorna. Dock glömmde jag kameran i bilen så har inte hunnit/orkat ladda över bilderna. Men nu kommer dom!

Först i lördags åkte vi in på toyota. Hämtade ut mina grejer som jag vann i toyota cup. Man fick en t-shirt och en stallplanket. Så jag fick 3 st t.shirtar och samma med planketterna. T-shirten var jätteskön! Min nya sovtröja ;)

reklam i fram på t-shiten. Och stog "jag har placerat mej i toyota cup" på baksidan.



Sen åkte vi vidare till valboridsport där min mamma bla köpte en ny vinterjacka. Jacson. Den var jättesnygg, men tog inge kort på den ;)

Jag (ehumm... mamma ..) köpte hästgodis! Banansmak. Smirre ÄLSKAR det godiset! Då banan är hans favorit godis. När vi är på tävlingar numera har vi alltid med bananer till Smirre.



Köpte även ett nytt bett. 3-delat. Vi har redan ett men det var en 9,5. Han behöver 10,5.
Men även bra att variera  så ska inte sluta rida med 9,5 an :)



Och så köpte vi ett nytt dressyrträns! Har leta som jag vet inte vad efter ett snyggt och bra , med engelsk eller achen. Finns ju inget snyggt alls! Men så hittade vi detta Hubertus classic! Superbra läder och det var paddning över öronen , på nosgrimman och pannbandet (dock ska det bytas). Nosgrimman är halvlackad. Bländer jättefint. Tycker att dom som är hellackade är "too much". Detta bli perfekt!



Kassbild!





såhär ser tränset ut på :



Och så svängde vi förbi Hööks och handlade ett par vita senskydd :
Säkert nån kopia av ngr skydd, men ärligt talat så bryr jag mej inte. Den fyller sin funktion och skyddar bra, så jag bryr mej inte om det finns ngr skydd som är "äkta" och kostar mycket mer.



Vad tycker ni om sakerna ? :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!