ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Onsdag btw

2011-03-16 20:59:57 / 0 kommentarer ..


Eftersom att det är onsdag har hela veckan gått. Awsome :D
För er som inte vet så ska jag träna för Fredrik lördag och söndag med utvecklingsteamet. Kul ska det bli! Verkligen taggad!
Usch, kom och tänka på att vi har franska prov på fredag D: Inte kul, eftersom att vi har massa obegripliga grammatiksaker ... Aja, rätt skön kmr nästa vecka bli iaf. Har inga prov och inga uppgifter att lämmna in. Wiho :D

Nu saknar jag Smirre lite jag! Har ju inte varit nere i stallet idag. Hehe, jag är fortfarande så himmla glad för han gick så bra igår! (a)



<3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!